Kan je het CJIB telefonisch spreken?

Ik belde ze over een boete, waarvan ik niet zeker weet of die al betaald is, op nr. 058-234.2130, maar daar hoor je alleen een bandje. Is er een ander nr. waar je de administratie aan de lijn kunt krijgen?

11 jaar geleden
in: Vervoer
1.9K

Het beste antwoord

Ja volgens de site waar je het telefoonkeuzemenu van CJIB kan zien wel. Je moet bellen tussen 08.45 en 17.15 (doordeweeks) naar

toets dan 1 (taal) -> dit kan direct
toets daarna de 8, om een een medewerker te spreken (helaas staat de gemiddelde wachttijd er niet bij, hopelijk duurt dit niet te lang)

je kan dan de vraag aan de medewerker stellen.

Het telefoonkeuze menu van CJIB kun je hier nalezen"
http://keuzemenu.info/telefoonnummer_klantenservice_cjib_verkeersboete/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ons algemene nummer is (058) 215 95 55

zie verder ook:
http://www.cjib.nl/Contact/algemeen-nummer.aspx
fremar
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er onder staat: Hebt u een vraag over een boete of maatregel waarvan het CJIB de inning verzorgt, dan kunnen wij u via dit algemene nummer niet helpen. Belt u in dat geval het nummer voor uw boete of maatregel, waar u te woord kunt worden gestaan door een medewerker die deskundig is in het beantwoorden van uw specifieke vragen. Dat gaat dus ook niet werken....
fremar
11 jaar geleden
Neem aan dat men u daar verder kan doorverwijzen.