Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Vraag over studenten ov-kaart?

Ik stap net de tram in met mijn ov chip kaart die ik al anderhalve maand niet heb gebruikt. Verteld dat apparaat dat ik niet genoeg saldo heb. eerst deed ie het altijd wel. Hoe zorg ik er voor dat ie het weer gaat doen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vervoer
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Hm.. Geld opladen is wellicht niet helemaal wat je bedoelt?

Ik zou even naar de balie van de betreffende OV dienst lopen en vragen of ze je kaart kunnen bekijken. Wellicht is de chip beschadigt ?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op een heleboel plaatsen in Nederland staan oplaadpunten voor je OV-chippas. De meeste stations hebben ze al en drukbezochtte Albert Heijn's hebben ook een oplaad punt staan. Hierop kan je zien wat het saldo is en het eventueel aanvullen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ok je hebt dus een OV studenten reiskaart.
Is dit een weekend of doordeweekse versie (of bestaat dat niet?)

Het klinkt vreemd, maar je hebt recht op je ov zolang je ook nog recht hebt op een studifinanciering. Ben je nog bezig met je opleiding of is dit zojuist afgerond?
Aan je leeftijd te zien ben je niet te oud voor een OV. Dus dat kan het ook niet zijn.

Heb je een ander poortje geprobeerd, was er een baliemedewerker bij wie je het pasje kon testen?

Eigenlijk zijn er vanuit mijn kant nog veel vragen over jou ov-kaart.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien heb je de laatste keer dat je hem hebt gebruikt, jezelf wel vergeten af te melden. Dan gaat je saldo namelijk heel hard en kan het kloppen, dat je saldo nu op is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding