Is deze advertentie op marktplaats betrouwbaar?

http://link.marktplaats.nl/452779774

Is deze advertentie op marktplaats betrouwbaar?
De verkoper heeft een ongeldig kvk nummer bij zijn profiel, en bovendien doet hij zich voor als easyway rotterdam, terwijl hij daar helemaal niet met zijn bedrijf zit.

Verder lijkt het mij onmogelijk dat je voor 20 euro 2 dagen 1e klasse onbeperkt kan reizen.

Of zie ik dat verkeerd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik vind van niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou het niet kopen lijkt me raar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er klopt idd niks van. Heb wel gemaild waar ik zo'n kaart kan kopen. Ben benieuwd !
Werk zelf bij de NS, maar weet van niets. Groet,
Monique Bronnen:
- Marktplaats link :http://verkopers.marktplaats.nl/your-nederland

Het beste antwoord

Lijkt mij niet.
Dit adres is natuurlijk ook verdacht, met al die 1, 2 3 'n:

Adres: 1231
1231 Loosdrecht (toon op kaart) Telefoon: Email: KVK-nummer: 12311231 BTW-nummer: NL12311231n12

Deze figuur heeft 7 dezelfde advertenties op Marktplaats.

Wat je kunt doen is:
De NS bellen om te vragen of zij dit kennen en wat dat voor kaartjes zijn.
Easy Way mailen dat je twee kaartjes wilt, betalen NA levering.......
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Betalen na levering aan particulieren doen webwinkels nooit, vragen of je het af kan komen halen kan wel.
Maar dan moet je wel eventuele valse kaartjes kunnen herkennen.

Andere antwoorden (3)

De Prijs is mischien niet absurd goedkoop maar wel te goedkoop. Verder is het vooral verdacht dat hij een foutief K.v.K. nummer opgeeft. Je geld zeker niet aan wagen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beetje apart dat een extern 'bedrijf' aanbiedingen regelt bij de NS. Of het moet een onderdeel zijn van de NS, maar ik vind het een beetje apart. Ik zou het niet doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doet het Kruidvat toch ook af en toe.
Nee niet op ingaan.
Het email adres is een g mail account wat de meeste bedrijven niet hebben.
Je zou ze kunnen mailen dat je de kaartjes wilt afhalen maar ik zou geen geld overmaken.