hoe duur is dit cursus dat aangeboden word door anwb?

Het gaat om de volgende cursus:

http://www.snelweg.nl/oefenterrein

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (1)

"* 2 lesdagen van 09.30 tot 17.00 uur op het oefenterrein € 260,- ( staat gelijk aan ong 14 lesuren )"

http://www.snelweg.nl/auto/starterspakket
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
loginabcde
11 jaar geleden
zelfs nog duurder dan ik had verwacht. In 14 lessen heb je de cursus onderdelen echt wel onder de knie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat kost een lesuur tegenwoordig want ik vind het wel meevallen: * Wegrijden en stoppen
* Juiste stuurtechniek
* Recht achteruitrijden langs een lijn
* Opschakelen
* Terugschakelen
* Remmen bij gerichte en hoge snelheid;
* Keren in een smalle straat;
* Achteruit inparkeren;
* Juiste kijktechniek bij kruisingen;
* Juiste kijktechniek bij links afslaan;
* Juiste kijktechniek bij rechts afslaan;
* Achteruitrij-oefeningen. als je nog nooit gelest heb is 260 euro voor dit toch niet zoveel geld? Maar goed, je zit met 2 in de auto dus je rijdt 7 uur effectie maar dat is dus zo'n 37 euro. Omdat het op dat terrein gebeurt kun je constant oefenen en het je geen verlies aan tijd door van huis naar de plek te rijden waar je moet oefenen enzo en heb je geen hele straten waar je niets leert.