Hallo, Kan iemand mij vertellen hoe je ov stutenden kaart kan wijzigen ( van door de weeks naar het weekend)?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (2)

Je kunt pas weer vanaf 1 september wisselen. Wisselen doe je door in te loggen op de Duo-site en het in je account aan te geven. Vervolgens kun je het abonnement ophalen bij een OV-automaat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
"Je kunt van abonnement wisselen door in te loggen op DigiD via de site van Duo.

Wisselen is gratis. Je kunt per jaar maximaal twee keer van abonnement wisselen. Je kunt niet van abonnement wisselen in de periode van 1 mei tot 1 september.

De wissel staat binnen vijf werkdagen voor je klaar op een ophaalautomaat. Op ov-chipkaart.nl/adresvinder vind je de locatie van de dichtstbijzijnde ophaalautomaat (zoek naar een ophaalautomaat, niet naar een oplaadautomaat).

Je nieuwe abonnement blijft zes weken op de ophaalautomaat staan. Laad je abonnement binnen die zes weken op, op je persoonlijke OV-chipkaart. Meteen nadat je je nieuwe abonnement hebt opgehaald, kun je met je nieuwe abonnement reizen.

Let op: je kunt je abonnement niet ophalen tijdens een reis (als je nog niet hebt uitgecheckt)."

(Tekst in licht bewerkte vorm overgenomen van bronsite.)
Computoon