Wat voor prijs kan ik voor een tweedehands caravan Biod 350 TL ongeveer vragen?

11 jaar geleden
in: Vervoer
1.6K
Cryofiel
11 jaar geleden
De prijs staat al in de type-aanduiding: 350 Turkse Lira. Dat is ongeveer € 150,70.

Het beste antwoord

Je moet eens naar marktplaats/caravans/kamperen gaan.
http://kopen.marktplaats.nl/caravans-en-kamperen/c289.html

Als je daar invult "Biod", krijg je als 1e 3 links sites van opkopers. Je kunt daar vrijblijvend, per email een bod op je caravan laten doen. Er wordt zelfs beloofd dat je geen "louche figuren" aan de deur krijgt. ;-)
Zoiets zal al een eerste indicatie geven, want als zo'n handelaar er 400 Euro voor geeft, weet jij alvast dat 'ie 800 waard is.

Maar als je nog even verder kijkt, dan zie je dat er 2 Biods 350 TL worden aangeboden door particulieren. Allebei uit 1986. Voor de een wordt 1000 gevraagd en er is 800 geboden, en voor de andere 1950 gevraagd en 1100 geboden.

Met al die informatie, moet je een heel eind in de richting van een redelijke prijs kunnen komen.