Hoeveel zijn de verzendkosten voor een klein pakketje naar België?

Misschien kan ik het ook in een grote envelop doen. Het gaat om 1 boek. Ik kan nergens de verzendkosten vinden?

Alvast bedankt!;)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (4)

Tot 2 kg: 8,50 euro

http://www.postnl.nl/voorthuis/pakketten/pakket-buitenland/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het staat op de site hoor zonder extra verzekering tot 2 kg €8,50
11 jaar geleden
Wat hierbij erg belangrijk is, kan het door de brievenbus, als dat zo is kan je nl het gewicht van de brievenbus nemen en ben je aanzienlijk minder kwijt dan als je de 8,50 aan pakketkosten kwijt bent. Dan ligt de prijs aan het gewicht, dat kan je terug vinden op postnl.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan kun je beter als pakket verzenden want dit is goedkoper dan per brief,een pakket kost tot 2 kilo 8,50 zoals hierboven al vermeld is,maar een brief kost tot 2 kilo 9,35
Bronnen: