Hoe worden matrixborden van tekst voorzien?

Langs de snelweg zie je vaak matrixborden met tekst staan. Ik heb wel eens gehoord dat deze een ontvanger hebben waarnaar de tekst per sms gestuurd wordt..
Klopt dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (2)

Nee, het gaat wel met een ontvanger maar dit moet via de PC deze borden zijn goed beveilingt dus je kan er zelf geen tekst op zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk hier eens: http://www.youtube.com/watch?v=ZR0U1nyQlD0
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit is via PC, Fuckeydogs vroeg of het via SMS kan. die max is een professionele hacker
Tekstkarren worden met sms-berichten van tekst voorzien, de matrixborden boven de weg worden vanuit de verkeerscentrales van tekst voorzien, met de pc.