Vraagje over Audiovox, 'VME 9309 TS' autoradio. wie helpt?

Vandaag een autoradio besteld via internet namelijk de Audiovox, 'VME 9309 TS' er stond bij dat het uit te breiden was met navigatie. Maar wie weet hoe? Zat wel een stekker bij waarop stond GPS. Maar verder heb ik echt geen idee wie heeft ervaringen hier mee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (1)

Op conrad staat in de datasheet van de radio dat er de NAV102 GPS Navigatie voor wordt gebruikt.

In dit kastje zit dan een sd kaart voor de navigatie Deze moet erbij. (bij deze versie van Conrad zit hij er ook bij)
conrad bestel nr:373349 8A