Hoe lang duur het voor ik een boete krijg als ik geflits word en wat zou ik kunnen krijgen ?

Ik rij al beetje meer dan een jaar met de auto en zonder met verloopig rijbewijs dus rij ik nu al 5 a 6 maander met me vaste rijbewijs maar ginga naar oostende daarjuist op een baan waar ik 70 mag rijden maar wist de baanieuwe niet en ik gebruik me gps dan maar ik zag op me gps van 70 naar 50 springen zonder dat ik een bord van bebouwde kom zag of wel heb ik erover gekeken maar heb dan direct naar 50 gegaan als ik dat zag op me gps dus kan zijn dat ik geflist ben of niet maar wat zou ik krijgen of Hoe lang duur het tegen ik me boete krijg ?

Toegevoegd na 17 minuten:
Zou me 1ste boete zijn moest er nog bij staan bij me vorige vraag

Toegevoegd na 17 minuten:
Zou me 1ste boete zijn moest er nog bij staan bij me vorige vraag

Weet jij het antwoord?

/2500

U schrijft: ik ging naar Oostende maar vermeldt er niet bij of u nog in Nederland reed. Als de overtreding in Nederland heeft plaatsgevonden dan geldt het volgende: Voertuig: auto Binnen de bebouwde kom: althans limiet is 50km/uur U reed met een snelheid van 70 km/u. De maximaal toegestane snelheid ter plaatse was 50 km/u. U heeft de maximumsnelheid dus met 20 km/u overschreden. Van deze snelheidsoverschrijding wordt een wettelijke meetcorrectie van 3 km/u afgetrokken; voor de berekening van het boetebedrag wordt dus uitgegaan van een overschrijding van de snelheid met 17 km/u. Het boetebedrag: Boetebedrag: € 149,-. Dezelfde overschrijding buiten de bebouwde kom: € 143,-. Dezelfde overschrijding op de snelweg: € 134,-. Toegevoegd na 6 minuten: Boetes voor lichte overtredingen die via een Mulderbeschikking worden afgedaan, worden meestal binnen vier maanden verstuurd, mits u niet tussentijd verhuisd bent. Dan kan het tot acht maanden duren. Toegevoegd na 23 minuten: Aangezien u vermeldt hoe lang u in het bezit bent van uw rijbewijs, vermoed ik dat het om verkeersovertreding op Belgisch grondgebied gaat en is de berekening als volgt: 1. Geen dagvaarding en geen proces-verbaal, de gecorrigeerde snelheid is dus niet bekend. 2. De laatste drie jaar niet veroordeeld voor andere zware verkeersovertredingen 3. U had het definitieve rijbewijs al (maar in uw geval korter dan twee jaar) 4. De snelheidszone was zone 50 Resultaat: u hoeft niet te verschijnen voor de politierechtbank en als u gelijk betaalt (onmiddellijke inning) is de boete € 150,00.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100