Komt mij aangetekende pakket aan, als adres bij track and trace anders is vermeld?

Ik heb een aangetekend pakketje opgestuurd. Op het pakketje staat het juiste adres vermeld. Nu zag ik vandaag, dat er twee cijfers van de postcode omgedraaid waren op het briefje van de track and trace. Ik neem dat ze uitgaan wat er vermeld staat op het pakketje?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (2)

oei ja de postcode is eigenlijk de enige manier om het goed bezorgt te krijgen
vrees dat je het terug krijgt.

Zending volgen 0900 0570 (45 ct/pm)
probeer dit nummer eens aangezien je een track and trace hebt kan je misschien een wijziging door geven ?
als hij nog in het sorteer centrum is kan dat wellicht nog ?
maar vrees dat je het gewoon terug krijgt
12 jaar geleden
Ik denk dat het wel aan komt maar wellicht een dag later omdat het in eerste instantie waarschijnlijk in de verkeerde bus terecht komt door de code die door de computer wordt gelezen. Er komt dan een sticker op met dat het hersteld moet worden.

Als het naar jou terug zou komen zou heel onlogisch zijn.