Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom kan ik in mijn Suzuki Swift (2012 model) geen audio afspelen vanaf mijn iPhone?

Sinds kort heb ik een Suzuki Swift, een super lekkere auto om in te rijden. Echter viel mij iets op, ik heb een Comfort model (zonder Bluetooth), maar met een USB-aansluiting voor iPhone of iPod. Muziek kan prima vanaf een van deze apparaten worden afgespeeld in de auto, maar als ik een App zoals TomTom wil gebruiken, hoor ik geen geluid over de boxen in de auto. Is dit een beperking of is er een instelling voor? Voor zover ik nu zie en weet is er geen knop voor instellingen e.d.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
7.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Die usb is enkel voor rechstreekse usb apparaten zoals geheugensticks (zonder usb kabel), het enigste wat je radio met die iphone kan doen is opladen. Je kan altijd een fm transmitter voor je iphone gebruiken..of een aux aansluiting zoeken in je auto als ie er 1 heeft
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding