Ik ben 16 en moet dinsdag retour van Venlo tot Rotterdam met de trein, wat is de goedkoopste manier?

Weet jij het antwoord?

/2500

Zwart rijden ;-)

Geld bedelen bij je Familie.

Als je geen kortingskaart hebt dan kost de reis 2x €20 - = €40. Als je twee OV-chipkaarten gebruikt kan je goedkoper reizen als je de eerste OV-chip niet uitcheckt in Rotterdam, de terugreis in Rotterdam incheckt op de tweede kaart en dan één station voor Venlo even snel de eerste OV-chip uitcheckt. De tweede OV-chip check je dan weer in Venlo uit, je reiskosten zijn dan €20 + de kosten van een korte reis tussen Venlo en het laatste station daarvoor. Toegevoegd na 2 minuten: Je moet wel oppassen dat je de goede kaart aan de conducteur toont als je gecontroleerd wordt, zorg ook dat het niet opvalt dat je op de terugreis even de eerste OV-chip uitcheckt.

Bij de Hema hadden ze treinkaartjes voor 1 dag reizen! Kost 15 euro geloof ik! Volgens mij hebben ze die nog! Soms hebben ze ook zulke acties bij de blokker of het kruitvat

Je kan op het station een student zoeken die hetzelfde traject moet afleggen. Hij mag 3 mensen meenemen met 40% korting!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100