Weet iemand hoe het zit met (betaald) parkeren rondom TU Delft morgen?

Of het parkeren op het campus zelf?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als het over 'morgen' gaat moet je de vraag geen zes dagen open laten staan natuurlijk...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij kan ik dat helaas niet instellen via de iPhone-app.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is er morgen bij de TU Delft?

Antwoorden (1)

op de TU Delft campus is het voorlopig nog gratis parkeren.
(breng ze niet op ideeen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat is het laatste wat ik wil doen whaha. Maar op zondag kan ik dus gewoon gratis parkeren op de campus en waarschijnlijk ook in de TU-wijk zelf?