Men zegt dat 20% van de verkeersongelukken veroorzaakt worden door mensen met drank op achter het stuur. Hoe zit het dan met de andere 80%?

Ik had hier laatst een leuke discussie over met een politie agent. Ik vond het wel een leuke voor goeie vraag.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ghb, xtc, weed en slaaptablet.

Die andere 80% had waarschijnlijk geen drank op toen ze een ongeval kregen!?

80% door onoplettendheid. Vooral mannen schijnen snel afgeleid te zijn.

Onoplettende mensen die te druk zijn met andere dingen: bellen, kletsen, lezen, navigatie-systeem instellen, druk in hun hoofd en ga zo maar door).

los van dope,onoplettendheid.keep your eyes on the road!

De overige ongelukken worden veroorzaakt door nuchtere mensen: onoplettendheid, beroertes achter het stuur, te hard rijden, plotseling opengaande bruggen, verkeerde inhaalmanoeuvres, tegels die van een viaduct worden gegooid, dieren die de weg oversteken enz. enz. enz.

Onoplettendheid, oververmoeidheid. Ik ben zelf ooit aangereden door iemand die zo moe was omdat hij een nacht wakker was gebleven voor zijn werk. Vervolgens viel hij in slaap achter het stuur en dat met zijn voet op het gaspedaal. Op deze manier reed hij van achteren bovenop mijn auto op de snelweg. Ik lag 3 maanden in het ziekenhuis.

Mobiel bellen, stress, moeheid, onoplettendheid, wegwerkzaamheden, computeren zelfs, met andere dingen bezig zijn enz.

door andere oorzaken.

De vriendin of vriend doet iets dat men eigenlijk thuis hoort te doen.. :-) Afgeleid door kinderen in de auto Verandering van de infrastructuur waardoor je ineens even niet meer weet waar en hoe.. Nieuwe auto..veel toeters en bellen die nog uitgeprobeerd moeten worden tijdens het autorijden..

De overblijvende 80% wordt aangereden door de dronken 20%.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100