Inklarings Brief van PostNL gekregen en meteen terug gestuurd. Hoe gaat het nu verder?

Moet ik nu eerst betalen voordat ze mijn pakketje vrijgeven? Want ik hoefde verder geen bankgegevens oid in te vullen. Of krijg ik er dan een rekening van?
En hoe lang duurt het gemiddeld dat je het pakket dan krijgt nadat je het formulier hebt teruggestuurd? Ik heb alles ingevuld waar ze om vroegen en ook de gevraagde factuur bijgesloten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (1)

Ze kijken nu na of de waarde van het item wat jij bestelt hebt onder of boven de import -vrije grens ligt. Als het vrij van invoerrechten is, kan je het binnen enkele dagen verwachten. Als je belasting moet bestalen, zal je eerst moeten betalen, dan wordt het vrijgegeven.