Waarom kan een formule 1 wagen geen donut maken??

Als je bijvoorbeeld naar de bavaria city race kijkt doen auto's geen mooie donuts. (wel ongeveer een halve en dan stoppen ze) nou weet ik wel dat ze daar niet voor gemaakt zijn maar waar zit het hem in dat je het met een normale auto wel kan en met die wagens niet?? Je zou zeggen pk genoeg...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
1.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is en donut? :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een lekkernij, je kent ze vast wel uit Amerikaanse films waarin ze altijd door agenten gegeten worden.

Antwoorden (1)

Het kan wel degelijk hoor, kijk maar: http://www.youtube.com/watch?v=1hoNumGQkmg&feature=related

De parcoursen op Bavaria City Racing zijn er misschien wel te smal voor?

Het kan ook fysiek (te) zwaar zijn voor de coureur? Of omdat de banden te hard slijten voor echt tientallen donuts achter elkaar?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Respect voor deze coureur maar je snap wat ik bedoel met halve donut toch?:p miss heeft de rest de skills gewoon niet want wat doen ze moeilijk over setje banden . En de bestuurder krijgt veel meer g krachten op zich bij het rijden dan bij z'n donut. Maar bedankt voor je antwoord en het filmpje!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeker denk ik je te begrijpen ik je met betrekking tot de halve donuts, dan kunnen ze het beter niet doen naar mijn idee. Half werk is en blijft maar half werk. :p graag gedaan, want dit blijft toch wel vet om te zien:)