Welke merken gehandicapten auto's bestaan er nog meer dan de canta's?

Ik zoek een gehandicaptenvoertuig dat lijkt op een brommobiel, maar ik kom elke keer weer uit bij die dure canta's vanaf 11.095 euro.
Zijn er ook andere merken die goedkoper zijn?

Toegevoegd na 36 seconden:
Dus geen open voertuig, maar met een dak.
Gewoon een model als een brommobiel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
6.1K

Het beste antwoord

Je hebt wel andere merken zoals Casalini,Aixam, Chatenet, Microcar, Ligier en Bellier.
Maar echt goedkoop kunnen ze niet zijn omdat de prijs altijd afhankelijk is van de productie en er worden nu eenmaal geen grote aantallen van verkocht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Voor een gehandicaptenvoertuig -die niet breder mag zijn dan 1.10 meter- heb je volgens mij niet veel meer keus dan de Canta of de Charly welke wat vlotter oogt. Voor een lagere prijs zal je -vrees ik- marktplaats e.d. moeten raadplegen.
Voor brommobielen heb je een uitgebreide keus.