Ik wil een pakketje opsturen van minder dan 1 kg binnen Nederland. Hoeveel postzegels moeten hier op?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
1.4K

Het beste antwoord

Als het door een brievenbus past, dan moeten er 6 postzegels op €2,76.
Past het niet door de brievenbus, dan is het pakketpost en kost het €6,75.

Toegevoegd na 1 minuut:
6 postzegels van 46 cent = €2,76 bedoelde ik.
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de site staat 6,75 en jij zegt 2,76€
bamibal
12 jaar geleden
Ik zeg toch: als het niet door de brievenbus past, dan is het 6,75

Andere antwoorden (2)

Het kost 6.75 euro. Daar kan je een speciale pakketzegel voor kopen. Maar het kan ook met 15 postzegels van 1, of 7 zegels van 2 plus 1 van 1.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je bedoelt 15 postzegels van €0,44
Amadea
12 jaar geleden
Nee, de zegels van 1 zijn 46 cent waard sinds 1-1-2011, en die van 2 92 cent. Maar als jij nog oude zegels van 44 eurocent hebt dan zul je er 16 van moeten plakken...
In aanvulling op bovenstaande antwoorden.
Mocht het niet door de brievenbus passen, dan zou je ook kunnen overwegen om het pakje ipv via het postkantoor via DHL te verzenden. Dan kost het maar 4,95.
Het pakje is dan wel een dag langer onderweg.