Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

bestaat er navigatie die ook voor 45km auto's gebruikt kan worden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vervoer
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijn eerste reactie was: pfff, wat een domme vraag. natuurlijk kan dat! wat maakt het nou uit hoe snel je rijdt, maar toen ik even nadacht vond ik het wel een goede vraag omdat ik geen rekening heb gehouden met de wegen waar je dan niet mag komen. ik heb helaas geen antwoord voor je, maar geef je wel een plusje voor de vraag...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (4)

Bij bijna alle navigaties kan je instellen dat hij niet over snelwegen gaat, en dus geschikt voor een 45km auto
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt eraan welke je neemt ik kan bij mijn tom tom ook beperkte snelheid en bijv fiets is wandel routes invoeren.

Toegevoegd na 39 seconden:
Is moet en zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles wat hierboven kan, maar er zijn ook navigaties speciaal voor fietser en scooters, die kennen de fietspaden ook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik ben heen en terug van Blija Friesland, naar Amersfoort gereden op de Tom Tom met mijn Axiam, ondank het negeren van de snelwegen en tolwegen. Stuurde hij me wel 5x een auto weg op wang die kan ik niet negeren op de Tom Tom. In juli nieuw gekocht voor mijn 45 km autootje. Hoe kan ik dat oplossen
Ja en nee.
Als je de snelste route op een navigatie instelt zal deze je veelal over autowegen en autosnelwegen leiden.
Stel je de kortste route in, dan zal je over het algemeen door de bebouwde kom en over secundaire wegen geleid worden. Via de secundaire wegen blijft het dan opletten of je ook wel gebruik mag maken van deze wegen met een 45 km voertuig. Zoniet, dan zal je weer een alternatief in moeten stellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing