Ik heb een Seat Toledo TDI uit 2003 en de deur rechts naast de bestuurder gaat niet meer open. Hoe kan ik dat oplossen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer

Het beste antwoord

Hallo Gonny,

Waarschijnlijk is het kabeltje uit de handgreep losgegaan of gebroken,of er zit een stangetje los.
Het beste kun je morgen even langs een autoschadebedrijf of de dealer rijden,het is echt een kleinigheidje.

Ga dus NIET met een koevoet o.i.d te werk, dat maakt alleen maar meer kapot !!

Succes ermee,
Leonard

Toegevoegd na 4 uur:
die koevoet werd in een verwijdert antwoord genoemd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

sloop hem er uit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en dan ?