Weet iemand welke wagen hier van uit spiegel gefotografeerd is?

Een maat van mij had dit op zijn facebook staan, en piekert zich suf over welke wagen het gaat. zou graag net doen of ik er veel van af weet?

antwoord graag met link

zie foto.

Picture for question
12 jaar geleden
in: Vervoer
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
welke foto?
Frimu2
12 jaar geleden
@ raffy was niet helemaal goed gegaan bij plaatsen !

Het beste antwoord

Het zou een Audi of een Ferrari kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het zou wel eens de Ferrari F430 kunnen zijn...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Frimu2
12 jaar geleden
Luchthapper loopt op spiegelfoto verder door , spiegelvorm komt niet overeen, en schat op spiegelfoto in dat tankdop hoger dan spiegel geplaatst is dan beantwoorde ferrari.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, mag dan misschien geen Ferrari zijn maar om dan 5 x te minnen? Plus!
Frimu2
12 jaar geleden
Tja.... het is een blauwe sportwagen, laten we vooral voor waardevol gaan plussen.