Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Rijden er nog auto's op drie wielen in Nederland?

Vroeger zag je ze nog geregeld maar ik heb ze een lange tijd niet meer op de weg gezien. Oldtimers rijden nog wel genoeg rond maar auto's met drie wielen niet meer volgend mij.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja hoor, ik zie ze nog wel eens rijden. Hieronder bewijs dat ze zelfs nog worden gemaakt. En nog een website met een fabrikant.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ja rond utrecht/Hilversum rijden er minimaal drie rond
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja! Een vriend van mij heeft zo'n ding, er zijn nog best veel driewielers zoals de TukTuk en de BMW Isetta. Ze zijn alleen een beetje moeilijk te vinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er rijden sporadisch een aantal modellen van het merk Carver rond. Ik geloof dat dat het enige merk is die nog nieuwe modellen maakt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een enkele keer zie ik nog wel eens een Reliant Robin rijden. Dat is een auto met 3 wielen, waar je met een motorrijbewijs in mocht rijden. Ze zijn wel zeldzaam tegenwoordig. De belangrijkste reden is een wetswijziging in de jaren 90, waardoor je ook voor dit soort "auto's" een normaal rijbewijs B nodig had en niet langer met een rijbewijs A kon rijden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ,wel het merk reliant ,Morgan (classics),diverse tricks ,motor fiets achtig voertuig ,en nog wat nieuwe try outs met 2wielen voor !gaan hard !!! Maar inderdaad het blijven zeldzame verschijnsels !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja je ziet ze heeeeeeel af en toe rijden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, in Leek op de markt als ijskraam.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding