Is een theorieboek rijbewijs B uit 2008 en een CDROM uit 2010 voldoende om het theorieexamen te kunnen halen?

Beste mensen,

Ten allereerst wil ik even kwijt aan jullie dat deze site erg goed is en dat ik eigenlijk altijd al wel zo'n beetje direct heldere en goede uitleg heb gehad. Mijn dank dus daarvoor naar de medemensen !

Maar mijn volgende vraag,

Ik heb net mijn rijbewijs betaald en dit moet ik zelf doen dus heb hier flink voor gespaard. Nu heb ik mijn rijbewijs betaald het probleem is echter dat ik nog geen theorieboeken heb gekocht.

Nu is het zo dat mijn broer nog boeken heeft uit 2008 en ik heb een CDrom uit 2010

Is dit goed zo om te kunnen slagen voor mijn theorie?
Of is er in de afgelopen jaren zoveel veranderd dat ik echt 2011 boeken en cdrom nodig heb?

gr Jeffrey

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Staan daar ook al die nieuwe regels in dat je aan de weg wegbelijning kunt zien wat voor weg het is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kun je toch even het best met je rij instructeur over leggen!

Antwoorden (2)

Begin gewoon eens deze boeken,en de cdrom te leren.
Zoveel is er niet veranderd.
Maak nadat je het geleerd hebt,eens een paar proefexamens op het internet.

Je rijexamentheorie halen is stampwerk en onthouden.
En logisch denken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De laatste 3 jaar zijn er geen ingrijpende veranderingen geweest in de verkeersregels, je kunt deze bronnen dus prima voor zelfstudie gebruiken.