Hoe ver is het van Brugge(België) naar Rijswijk(Zuid-Holland) ?

ik wil graag een keer naar Rijswijk maar ik vraag me nu af hoe ver dat is.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (5)

A11 : 205 KM
A14 : 312 KM
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon even route intikken op je computer en je je krijgt veel info over diverse route/navigatie etc. Zelf vind ik de Michelin map erg goed. maar er zijn er veel die je kan gebruiken.
Behouden reis
P

Toegevoegd na 2 minuten:
Je kan in de diverse routesprogramma's aangeven of je bijv. de Grote wegen wil vermijden, de snelheid aangeven, tolwegen vermijden etc. handig als je toch door een aantal tunnels moet o.i.d. Of ga je met de fiets? ook dat kan je aangeven
P

Toegevoegd na 6 minuten:
Dus berekent dat programma ook de afstand voor je Want dat was eigenlijk de vraag!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Afstand: 202.1 km
Zonder files reistijd 2:02
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
203,5 km
Snelste route: 2 uur en 17 minuten.

Er zijn op internet diverse routeplanners.
Type maar eens het woord routeplanner in in google. Dan vind je er diverse.
Ik heb in dit geval de ANWB routeplanner gebruikt. Je ziet dat dat andere uitkomsten geeft dan boven genoemde.
In ieder geval is het ca. 200 km en rij je er zonder files ruim 2 uur over.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gebruik eens google maps