rijbewijs halen welke boeken?en wat is het verschil tussen een oefenboek cd rom en theorie boek??

heb ik alleen een theorie boek nodig en oefenboek?en wat is een oefenboek en heb je ook een oefen cd rom?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (1)

Theorieboek = de theorie die je nodig hebt.
Oefenboek = vragen om te oefenen, nutteloos als je de theorie niet kent.
Oefen CD = hetzelfde als het boek maar dan als CD.
Dus je hebt sowieso een theorieboek nodig en misschien een oefenboek/CD.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke bedankt welke boeken van welk merk zijn het best graag met de link naar de theorie boek b en een oefen cd rom en is dit alles wat ik nodig heb?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke het beste is weet ik niet maar je kan gewoon even op marktplaats zoeken omdat die boeken meestal maar 1 keer gebruikt zijn en dus in goede staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zie net op anwb web winkel een theorieboek rijbewijs B incl oefen cdrom voor 32.50 kan jij is kijken of dit goed is en is dit alles wat ik nodig heb om goed te kunnen leren!thanks
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, ik heb die boeken toevallig achter me staan (ben zelf ook bezig voor een rijbewijs) en ik vind ze wel goed te leren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ow oke!!toevallig oke dan neem ik die wel heb je die theorie boek b en een cd rom?of waar leer jij uit?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb: theorieboek rijbewijs B, praktijk begeleidingsboek voor de leerling en een cd-rom genaamd verkeersinzicht. Ik leer voornamelijk uit het theorieboek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan ben je zeker niet uit 1995 zoals je naam doet vermoeden? Of bedoel je een ander rijbewijs dan B? Of begin je al op je 16e (of 15e) aan de theorie?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nieuwe wetgeving die ik wel handig vind. http://www.autoweek.nl/autonieuws/16195/Leeftijd-om-rijbewijs-te-halen-naar-165-jaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zou ik dat pakket van 32.50kunnen nemen denk je?dat theorie boek B en die oefen cd rom?is dit genoeg denk je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is wel goed, dat andere boek is vooral voor praktijk examen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waar koop je dat boek dan voor die praktijk examen en jij hebt dus ook die van anwb?en die cdrom is dat dezelfde als dat ik ga nemen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
welke raad je me aan van bol.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb m'n boeken van marktplaats en ze zijn al wat ouder dus een linkje kan ik niet geven. Cd maakt niet zoveel uit.