Waar kan ik het goedkoopst een busje huren voor 9 personen?

Ik heb 16 juli een busje nodig om 9 man te vervoeren van Apeldoorn naar best. Andere opties zijn ook welkom behalve openbaar vervoer

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (3)

Ik heb voor een 3 weken terug een vrijgezellenfeest gehad en ook vervoer gehuurd. Bij bijna alle garages was de minimumprijs 100 euro (soms incl, soms excl btw) en 500 vrije kilometers. Mijn tip is om te gaan zoeken naar garages bij jou in de buurt (op internet e.d.) en gewoon eens te informeren. 100% dat je er 1tje vindt :)

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij BESSELING in Amersfoort kan je ook personen busjes huren. Om zelf te rijden. Misschien is dat betaalbaar ??? Www.BESSELING.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat gaat je met alleen een B rijbewijs niet lukken