Voor het geval je bereik op een andere manier bedoelde: na 50 à 100 meter ziet de flitspaal je niet meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De ontwikkeling van de flits gaat heel snel op dit moment, voor de traditionele gatso wordt 250 km/aangehouden binnen NL.
Getest door Top Gear met een identieke flitspaal kwamen ze uit op een snelheid van 273 km/h waarbij ze niet werden geflitst. Eea is te zien in de geplaatste linken.