hoe duur kost een velg met band voor een fiets

hooe duur kost een velg met band voor een fiets

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen zin om band te plakken? :P

Antwoorden (3)

Dit verschilt natuurlijk per fiets.. maar de meeste kosten tussen de 20 en 50 euro..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewone banden zijn meestal rond de 10 tot 20 euro.
Anti-lek banden zijn meestal rond de 30 tot 40 euro.

Velgen kosten ongeveer 20 euro.

Dan ben je in het goedkoopste geval 30 euro kwijt
In het duurste geval ben je 60 euro kwijt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In een velg horen spaken te zitten en aan die spaken zit aan her eind weer een bus,waarin weer een as met kogeltjes hoort te zitten, anders zal een fiets niet functioneren.
Ook heb je niet 1, maar 2 banden nodig, een binnen en een buitenband en daarbij ook nog een velglint.
Maar om je vraag, zoals je hem stelt te antwoorden, een binnenband zal een euro of 5 kosten en een velg zo'n 25 a 30 euro, dan ben je dus voor 30 a 35 euro klaar.