Wie weet waar ik een Gratis Caravan kan krijgen?

Ik zoek een caravan voor mijn examenstunt. Ik woon in Hoorn, Noordholland. Weet iemand iets in de buurt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (4)

Ga naar een sloperij en kijk ze lief aan, misschien kun je dan een caravan 'lenen'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op gratisaftehalen.nl staan heeeeeel soms oude carvans. Je kunt altijd even kijken met de zoekmachine daar of er toevallig eentje staat :P Kost slechts een minuutje, en niet geschoten is altijd mis ;-) Ben nu wel benieuwd naar de stunt eigenlijk....haha :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer eens een tweet de wereld in te sturen (www.twitter.com) met de hashtag #durftevragen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb voor mijn dispuut ook wel eens een caravan 'gekocht' met een kratje pils en dat heb ik gewoon via marktplaats gedaan...