ik heb een duits rijbewijs, woon in duitsland en wil in nederland een aanhangerrijbewijs halen. mag dit?

Toegevoegd na 1 uur:
ik ben niet zo goed in de duitse taal en engels al helemaal niet.ik woon op de grens met nederland,werk in nederland. nu wil mijn baas het aanhanger rijbewijs regelen voor mij maar we weten beide niet of dit in nederland mogelijk is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer
2.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom wil je dit in NL halen als je in Duitsland woont?

Antwoorden (1)

Nee je moet een adres in nederland hebben, je nieuwe categorie rijbewijs wordt nl op een nederlands rijbewijs bijgeschreven en dan krijg je alleen bij een vast woonadres in nederland. Deze maatregel is ooit ingesteld om rijbewijstoerisme tegen te gaan.

Toegevoegd na 2 uur:
Stel je vraag bij het cbr op www.cbr.nl. heb je gelijk je antwoord op schrift van de instantie die de rijbewijzen afgeeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ok zeer zinvol antwoord.dankjewel