Wat is het dichtsbijzijnde treinstation bij het E-werk venue in Keulen?

Ik wil binnenkort vanuit Nederland naar een optreden in het E-werk in keulen.
Zijn er mensen die hier al eens met de trein naar toe zijn gegaan? Welk treinstation ligt er het dichtste bij? Is het te doen om van dat station lopend naar de hal te gaan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer

Het beste antwoord

Als je vanaf Keulen Centraal Station, (Köln Hauptbahnhof)
metro lijn 4 neemt (richting Schlebusch) en je stapt uit bij
halte "Von-Sparr-Strasse", dan is het minder dan 1 km lopen naar Ewerk.

Hieronder een PDF in de link.
Het is de paarse lijn, van zuid naar noord.