TNT post heeft per 1/1/2011 de tarieven flink verhoogd, soms zelfs met 155% (meer dan 2.5 keer zo duur). Kan dat zo maar?

Vorig jaar kostte het versturen van een klein aangetekend pakketje naar de USA nog €10,45. Per 1 januari kost dit €25,60. Nu moet ik voor de klanten die vorig jaar al betaald hebben er €15 euro bij leggen... Het is gewoon te schofterig voor woorden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer

Het beste antwoord

Dat is idioot hoog zeg! Maar ja, je kunt het er zelf niet voor gaan brengen.

Ik denk dat ze hun tarieven zelf kunnen bepalen.

Wel vond ik dit op een consumenten site:
Heb je al gekeken naar de websites van DHL, UPS, FedEx
TNT mag dan wel markt-dominant zijn, maar is zeker niet de enigste

2. Google anders effu op "international parcel services" die een vestiging hebben in Holland

http://www.consumentenbond.nl/forum/viewtopic.php?t=12051
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja dit kan zomaar. Jij bent niet verplicht om gebruik te maken van hun dienst. Wil je dit wel dan zul je het bedrag moeten betalen dat hun ervoor vragen. Overigens ben ik het met je eens dat dit een forse stijging is en meestal niet gebruikelijk.