Is er een goed programma wat de kortste wandelweg uitstippelt? Routeplanner voldoet niet, want dat geeft niet de kortste route weer.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (5)

Hier een handige fietsrouteplanner. het is redelijk gedetailleerd. Hij is ook goed voor wandelaars te gebruiken. Suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de fietsrouteplanner kun je aangeven dat je ook doorsteekjes voor voetgangers wilt gebruiken (waar een fietser dus even af moet stappen).
Bij de planner voor Utrecht klopt ie dan prima.
En als afstandmeten.nl je al een antwoord geeft, dan heb je toch al een goeie site?
Je kan ook gewoon google maps gebruiken..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat kan met routenet. Niet alleen de kortste, ook de snelste en de optimaalste. Zowel voor auto, fiets, als lopend. Zie: http://www.routenet.nl/
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Routenet werkt niet altijd feilloos, dat hebben wij een keer ondervonden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen enkele routeplanner werkt altijd feilloos. Routenet valt wel onder de betere routeplanners.
Ik gebruik altijd m'n Google maps op m'n telefoon. Werkt meestal prima en als het niet werkt ligt dat aan de gebruiker die na appelpop niet helemaal scherp meer ziet en van Tiel naar Wageningen probeert te lopen  hahaha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De routeplanner van Google Maps heeft een optie voor wandelaars.

- Ga naar http://maps.google.nl
- Klik onder het Google logo op "Routebeschrijving"
- Selecteer het wandel-icoontje

Voilà!