Waar kan je kijken of je een punt op je rijbewijs hebt?

Toen ik 17 was ben ik namelijk gepakt met een te hoge snelheid op m'n brommer. Hoe kan ik kijken of ik voor deze overtreding (50km te hard) een punt op mijn rijbewijs heb gekregen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer
26.5K

Het beste antwoord

Ik heb even voor je lopen zoeken, volgens mij hebben ze niet graag dat je het opvraagt (zal ze wel veel tijd kosten) want het is bijna nergens te vinden. Maar ik heb dit gevonden;
"De strafpunten worden geregistreerd door het Openbaar Ministerie (OM). Bij het Landelijk Parket Team Verkeer van het OM kunt u informeren naar het aantal strafpunten dat aan uw rijbewijs gekoppeld is. "

En het landelijk parket team verkeer is bereikbaar:

"Telefonisch is het LP Team Verkeer tijdens kantooruren bereikbaar via (0346) 33 33 10

Schrifteljk is het is te bereiken via:
Landelijk Parket Team Verkeer
Postbus 15
3769 ZG Soesterberg"

Als ik jou was zou ik ze maandag even bellen, kunnen zij je vast uitlegen wat je moet doen om je aantal punten op te vragen..