Kun je vanaf het Botel in Amsterdam met een veerpont oversteken naar het centrum ?

Zondagavond logeren wij in het Botel te Amsterdam. Is er vandaar een directe pontverbinding met het centrum, bv naar het CS ? Omdat we maandag een dagje Amsterdam willen doen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer
1.8K

Het beste antwoord

Het Amstel Botel is sinds januari 2008 aangemeerd aan de NDSM-pier. Deze buurt kent leuke restaurants en uitgaansgelegenheden. Met de gratis veerboot of shuttlebus is Amsterdam Centraal Station eenvoudig te bereiken. Slenter rustig langs de grachten en ontdek prachtige architectuur, interessante musea, leuke winkels en gezellige bars.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier kunnen we wat mee! Dank je wel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Graag gedaan, veel plezier! Kwestie van even googlen ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zie nu pas het antwoord van mijn voorganger... ik was nog druk aan het typen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan gebeuren, overkomt mij ook wel eens. Haha...kijk, ook dat is een voordeel van Google; copy -> paste -> klaar! ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, maar ik deed het uit m'n hoofd....;-) alleen het ov-adres dus niet...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Juist, dat bedoelde ik .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dagje Amsterdam was leuk. Idd goede bootverbinding vanaf NDSM naar de stad.

Andere antwoorden (1)

Ja, er varen gratis pontjes vanaf het NDSM eiland ( daar ligt het botel aangemeerd) Die gaan heen en weer tussen het eiland en het Amsterdam CS
Je kunt de actuele vertrek- en aankomsttijden vinden op de site van het OV
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt! Hier hebben we iets aan.