Hoe duur worden praktijklessen en het examen voor een scooter?

Ik ga binnenkort mijn certi proberen te halen maar ik hoor van heel veel mensen dat het binnenkort goedkoper wordt, maar hoeveel? En hoe lang gaat dat nog duren? Bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (2)

Alles wat ik nu wee is dat het totaalplaatje je ongeveer 450 euro gaat kosten, dus ik zou nog ongeveer 2 jaar wachte en je rijbewijs halen voor het dubbele, hèb je automatisch ook je brommer rijbewijs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een autorijbewijs halen kost toch wel meer dan 900 euro!?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien wel, ligt eraan hoe goed jij het doet! Ik heb er ongeveer 900 euro voor betaald
Dit val allemaal wel mee, goedkoper word het niet hoor.
De kosten van de rijlessen kunnen per rijschool wel verschillen als je dit bedoelt.
Zelf was ik voor lessen + het examen 240,- kwijt.