Er is in ieder geval geen CAO voor rij -instructeurs.
Dus het salaris kan zijn vanaf zeg maar €15 euro bruto per uur.
Ik lees bedragen van 1800 - 2000 euro bruto per maand voor een 40-urige werkweek.

De term uurloon of CAO komt weinig voor in de rijschoolwereld, omdat gewoonweg van 40 euro per uur, praktisch geen instructeur kan worden betaald en dan natuurlijk ook nog eens de lesauto, verzekeringen etc. Om allerlei dure belastingwetten te ontlopen wordt veelal gebruik gemaakt van een franchiseconstructie.

Lees in de bron verder. Daar staan ook een aantal nuttige links.
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=16&t=54096