Weet iemand een adres waar ik een aantal BMW 3 touring uit 2005/2006 kan zien en kopen?

Ben op zoek naar een BMW 3 touring, maar zou het prettig vinden om op 1 adres meerdere typen te kunnen bekijken, vergelijken en proberen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer

Het beste antwoord

Ook leasebedrijven verkopen veel van de wagens die uit de lease gaan. Vaak met als nadeel een hoge kilometerstand, maar als voordeel een bekende onderhoudsgeschiedenis en altijd dealeronderhouden. Neem eens contact op met bijvoorbeeld Leaseplan, de grootste leasemaatschappij van Nederland:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Deze site vind ik goed

http://www.autozone.be/tweedehands-auto/auto/list.jsp?vehicleType=occasie&locale=nl_BE&pActief=occ&merkId=BMW&modelId=AMBMW31&brandstofId=&koetswerkId=SED5A&prijsFrom=&prijsTill=&bouwjaarFrom=2005&bouwjaarTill=2007&input_autocompleter=&postcodeId=&gemeente=&postcodeRange=KM_5&kwaliteitslogoId=&fullTextSearch=&snelCode=

Toegevoegd na 9 minuten:
Hier ook:(Je kan ook switchen NL - BE

http://nl.autoscout24.be/ListGN.aspx?vis=1&make=13&model=-38&fregfrom=01%2f01%2f2005+00%3a00%3a00&pricefrom=1000&cy=B&page=1&maxresults=500&results=20&ustate=N,U&um=True&sort=price&zipc=B&tab=price
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo Ordie76,

Ik zou gewoon even naar de BMW-dealer bij jou in de buurt gaan kijken.
Hier kun je ze allemaal bekijken en een proefrit maken.

Succes,
Leonard