Als je bent aangewezen op motor, auto oid voor je werk, wat is dan het duurzaamste vervoermiddel dat je kan nemen?

Bijvoorbeeld je moet dagelijks kris kras in nederland visites afleggen. Duurzaam in de zin van goed voor de huidige en toekomstige leefomgeving. Antwoord gerust specifiek met naam en type.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer
1.1K

Het beste antwoord

Honda Dream, met Perl Solar Cells.
Plaatje bij antwoord
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Een kleine hybride auto. Maar uiteraard als je niet kunt gaan fietsen is OV toch de meest milieuvriendelijk oplossing.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan zou ik kiezen voor de Skycar...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het best kun je een lichte moderne 4 takt motor of scooter nemen waar er al veel van geproduceerd zijn.
Om het benzineverbruik nog verder te beperken vlak achter een vrachtwagen rijden en als er een file ontstaat er rustig tussendoor rijden. 1 liter op 50 km is dan met gemak haalbaar!