Hoe kan dit in vredesnaam?(zie mijn eerdere vraag over vliegreis)

http://feedback.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewFeedback2&userid=fluege-und-reisen&ftab=AllFeedback&myworld=true

Als je naar deze feedback kijkt zie je na een paar beoordelingen alleen nog maar feedback voor zwangerschaps en ovulatietesten.
Ben ik nou gek,of is het toch geen zuivere koffie?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Hoi,

Het logo van de vereniging geeft aan dat het logo voor een ANDERE boeking agent is. Het aantal reacties op ebay is te laag voor een echte commerciele verkoper die al maanden in de vlieg bizz zit. De prijsen van de bgeboekte reizen (1 euro) zijn te laag. Fishy; Bel de duitse garantie agent waar hij bij aangesloten zou zijn en controleer zijn claim. Als dat niet klopt, ebay waarschuwen & niet boeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het lijkt erop dat de verkoper in deze eerst in andere items handelde en nu over is gestapt op vliegreizen.

De mensen welke hebben gevote op de reizen lijken allemaal ervaren ebayers. Het ziet er niet echt uit als onzuivere koffie.

Je weet natuurlijk nooit iets 100% zeker, maar toch ziet dit er wel redelijk goed uit naar mijn inziens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien helpt het, als je links bovenaan de categorie aan klikt en dan voor Reise kiest.