Moeten vliegtuigmaatschappijen die op de zwarte lijst staan direct verbannen worden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, de regels zoals deze er nu zijn zijn afdoende. Iedereen, en ook een bedrijf, kan zijn leven beteren op een bepaald moment waardoor de maatschappij weer prima mogelijkheden zou kunnen hebben om succesvol te opereren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ze zijn dan ook verbannen.. Binnen Europa.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind dat men ze wel op een zwarte lijst moet zetten echter niet dat men ze direct moet sluiten. Dit gebeurt vanzelf.

Als een bakker zijn werk onzurgvuldig doet komen hier ook geen klanten meer en gaat hij vanzelf failliet. Zo ook met vliegtuigmaatschappijen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verbannen, waarheen dan?

Geloof jij in een zwarte lijst dan? Geloof je dan ook in Sinterklaas?

Verdonk heeft een heel goede oplossing. Zet daar uitgeprocedeerde asielzoekers in en laat ze door zo´n vliegtuig op wereldreis gaan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met verbannen geef ik aan ze volledig te sluiten. Lijkt me logisch.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt mij ook logisch, idd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mickeyboy and Jessie sitting in a tree K.I.S.S.I.N.G. lalala...
Ga toch irl jullie relatie verbeteren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha nerd, ga je leven verbeteren.
ja, zowieso