Mag ik een flesje drinken mee in mijn handbagage?

Toegevoegd na 3 minuten:
(Het was al aan de categorie te zien) het gaat over handbagage in het vliegtuig.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Een flesje tot 100ml mag mee in je handbagage.

In de duty free zone kan je trouwens ook drinken kopen en dat laten sealen. Die kan je ev tijdens de vlucht uitpakken. Makkelijker is om de stewardess om wat drinken te vragen als je vliegt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nog éven niet : de verandering zit eraan te komen, maar nu mag je geen vloeistoffen meenemen in hoeveelheden groter dan 100 ml, en niet meer dan in een ritsbaar plastic zakje past. Die liggen vóór de security, en Etos heeft ze ook, als je thuis al je security-vloeistof-zakje wil maken...
Als je door de security bent, kan je wel een nieuw flesje drinken kopen, dat je dan óf ter plekke leegdrinkt, of leeg mee aan boord neemt, zodat je het aan boord kunt vullen voor evt. lange wachttijden bij de kofferband, als je aangekomen bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee je mag geen vloeistof meenemen in de vliegtuig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor!
Alleen moet je het op de luchthaven kopen in een van de winkeltjes ná de securety-check.....