zie een stukje uit de onderstaande link:
Goedkoop zijn ze niet, de eersteklastickets. Het toptarief van Frankfurt naar New York bedraagt ongeveer achtduizend euro. Ter vergelijking: voor een reis in de business class betaal je vier à vijf duizend euro en voor een economy-ticket duizend euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat ligt uiteraard aan de afstand, die u wilt afleggen. En aangezien U die niet opgeeft, is het onmogelijk hier een duidelijk antwoord op te geven.