Ja, maar de flesjes mogen maximaal 100 ml per stuk zijn. Totaal max 1 liter. Alles verpakken in 1 plastic gripzak.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat mag!
doe het wel in je koffer,en in een plastic zak.
neem het niet mee als handbagage want dan heb je kans dat je het in mag leveren datzelfde geldt ook voor handcreme en vijltjes en of nagel schaartjes
doe alles voor de zekerheid in je koffer.
dat voorkomt een hoop vertraging bij de douane.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat kan ook
ik plak er altijd plakband gekruist op
en in plastic zakken als het open springt zitten je kleren niet onder
ik vlieg zo'n 25 x per jaar en heb nog niet een keer een gesprongen fles gehad......mazzel hè
Toiletartikelen: Per persoon mag u in het vliegtuig in totaal niet meer dan 2 liter of 2 kg per persoon
meenemen. Vloeistoffen in uw handbagage mogen alleen mee in een hersluitbare plastic zak met een maximale inhoud van 1 liter.

De verpakkingen in handbagage mogen niet groter zijn dan 100 ml.

Verpakkingen van vloeistoffen die zich met uw bagage in het laadruim bevinden, mogen niet groter zijn dan 500 ml.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In je koffer mag het sowieso. Ook in je handbagage mag je een bepaalde hoeveelheid meenemen als je bepaalde regels in acht neemt. Deze regels gelden in ieder geval binnen de Europese Unie, maar buiten Europa zijn er uitzonderingen. Voor sommige landen buiten de Europese Unie gelden speciale regels. Kijk voor meer informatie op de website van Schiphol.

Er gelden binnen de Europese Unie speciale regels voor vloeistoffen en gels. De meeste vloeistoffen mag u alleen in uw handbagage meenemen als u ze in een doorzichtige plastic zak doet. Deze zak moet u kunnen sluiten. U kunt deze speciale plastic zak op het vliegveld krijgen. Maar u kunt zo'n zak natuurlijk ook van thuis meenemen.

Wat moet ik in de doorzichtige plastic zak doen?
Iedereen mag één plastic zak meenemen. In de plastic zak mag u maximaal 1 liter vloeistof meenemen. In iedere verpakking mag maximaal 100 milliliter zitten.

Wat mag u in de plastic zak stoppen?

Drankjes.
Gels en sprays zoals shampoo, crème, parfum, deodorant en scheerschuim.
Eten, zoals jam en yoghurt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je parfum of drank op het vliegveld koopt, verpakken ze het in een speciale zak, en dan mag je dus wel grotere hoeveelheden meenemen.

Als je water wilt drinken in het vliegtuig, kan je een leeg flesje meenemen en dat weer met water vullen nadat je gecontroleerd bent.

Als je van Schiphol vertrekt, word je gecontroleerd zo gauw je het passagiersgedeelte ingaat. Ga je verder (Amerika, Thailand, ofzo) dan word je pas bij de gate gecontroleerd, dus kan je je flesje nog niet vullen nadat je je paspoort hebt laten zien.
Goede reis!