Wat kan ik doen als mijn kofferslot niet open krijg ondanks het feit dat ik de code ken en alle mogelijkheden al geprobeerd heb?

Ik krijg het slot van mijn koffer niet meer open, ookal ken ik de code. Die heb ik niet veranderd, ik heb ookal elke code gebruikt (3 verschillende draaischijven dus) 1000 mogelijkheden. Mijn koffer is van princess, kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
32.9K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bij de rode pijl een mes/schroevendraaier in het spleetje zetten en dan omhoog duwen, dan lipje naar rechts eruit schuiven (groene pijl): [URL=http://www.imagebam.com/image/2bceaf494348043][IMG]http://thumbnails115.imagebam.com/49435/2bceaf494348043.jpg[/IMG][/URL]
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
imagebam.com
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
http://www.imagebam.com/image/2bceaf494348043
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Slotje openknippen is natuurlijk altijd een optie, 't is niet alsof Princess zijn spullen van stevig materiaal maakt.
Kan het zijn dat het slotje misschien vochtig of vuil geworden is van binnen en gewoon niet meer losschiet ook niet met de goede code? Je kunt eventueel een beetje kruipolie in het slotje laten lopen en het alle kanten op bewegen, dan een uurtje laten zitten en dan nog eens proberen.
ronron1212
7 jaar geleden
@freekfluweel een gevaarlijke website blokkeren
Virus of nog erger.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Iedere dag 50 combinaties proberen. Zo gepiept, telkens +1
BarendV
7 jaar geleden
Ben dus niet de enige die dit heeft gehad (op een hotelkamer ver weg). Freeks trucje was toen uiteindelijk ook mijn oplossing. Helaas sloop je daarmee het slot, want je duwt het lipje zo uit het slot. En het slot blijft open. Gelukkig had ik nog een apart hangslotje bij me waaraan ik de twee ritssluitingen heb vastgeklikt.
fremar
7 jaar geleden
ga naar een handtassen en valiezenwinkel,daar weten ze hoe het moet(is op enkele seconden opgelost en je kan je valies daarna terug gebruiken.)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt voor de hulp!

Antwoorden (2)

Zulke slotjes willen weleens moeilijk doen.
Toch maar de bekende code gebruiken en dan een beetje jutteren aan de draaiknopjes tot ie alsnog open schiet.
Iets anders ziet er niet op, behalve met een tangetje openknippen natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ringetjes aan de rits kant openbuigen met een scherp voorwerp en voila open
een jaar geleden