Mag je een gopro meenemen in een vliegtuig?

Hallo,

Ik vertrek morgen naar Griekenland en wil graag mijn GoPro meenemen in mijn handbagage. Is dit wel of niet toegestaan? Mag je bovendien een selfiestick ook meenemen in je handbagage?

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
9.3K
dudemeister
8 jaar geleden
neem aanschafbon - kopie - mee anders misschien gezeik ivm aankoop

Antwoorden (1)

Je mag elk apparaat meenemen als het uit staat en in het bagagerek pas. Laptops mogen ook zo mee. Als het apparaat maar geen signalen uitstuurt die de elektronica van het vliegtuig beïnvloeden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je je selfiestick opvouw zal er geen haan naar kraaien. Niet in musea gebruiken trouwens, er zijn meer plaatsen waar mensen zich ergeren of dat het hinder of gevaar oplevert.