Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat denkt men te vinden als de wrakstukken van de mh17 gebirgen worden en naar nederland vervoerd zijn?

Ik begrijp dat men lichaamsdelen wil zoeken, maar het is toch bekend dat de ramp door een raket van russische makelij veroorzaakt en dan heeft het bergen en vervoeren verder toch geen ain meer, of wel?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
710

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Door de wrakstukken weer aan elkaar te zetten en te onderzoeken hopen ze het te kunnen bewijzen waardoor het vliegtuig is neer gestort. Hard bewijs is van groot belang. Daarom worden de wrakstukken geborgen en kunnen mensen die hier verstand van hebben de oorzaak goed onderzoeken en een terdege rapport opstellen.
(Lees meer...)
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dus is het niet duidelijk dat de ramp veroorzaakt is door een russische raket? Ik meen gelezen te hebben dat ze een deel teruggevonden hebben tussen de wrakstukken. Maar oke als het niet duidelijk is dan dank coor je antwoord.
ronron1212
9 jaar geleden
Misschien is het wel duidelijk maar het moet terdege worden onderzocht en bewezen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is het meest aannemelijk.

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat de lichaamsdelen die nu nog worden geborgen als hoofdreden hebben dat de nabestaanden hun geliefden weer terug naar huis willen laten keren, zolang niet alles ''compleet'' is denk ik dat het voor de nabestaanden heel erg moeilijk is het af te kunnen sluiten. Wat ik ook heb gelezen is dat er in sommige lichamen gaten zaten, hoogstwaarschijnlijk veroorzaakt door de raket inslag of om wat voor inslag/aanslag het maar gaat en dat die mensen het meest dicht bij de plaats van inslag hebben gezeten. Dit kan voor het onderzoek relevant zijn. 100% bewijs gaat er denk ik niet komen, en dan moet je het echt zwart op wit hebben wil je er iemand verantwoordelijk voor houden. Er word keihard gewerkt om het boven tafel te krijgen wat er is gebeurd en ook omdat de winter op komst is en het daardoor bijna onmogelijk is verder te kunnen met het onderzoek.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding