Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het mogelijk opnieuw in te checken op een luchthaven nadat je online in hebt gecheckt?

Ik vlieg morgen met 10 man van Faro terug naar Rotterdam, verdeeld over 2 boekingen. De grote boeking van 8 man heeft een standaard plaats gekregen. De andere 2 kunnen nog overal geplaatst worden. Ik wil ons natuurlijk graag bij elkaar, dus kan ik dat doen door online in te checken. Ik heb alleen geen beschikking over een printer, nergens hier. Mijn vraag is dus, is het mogelijk om online in te checken om stoelen vast te stellen, niks uit te printen, en op de luchthaven weer gewon in te checken, of gaat men daar moeilijk over doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
734

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ja, gewoon online inchecken en de stoel indeling aanpassen aan jouw wensen.
De plaatsen zijn dan gereserveerd in de computer van de luchtvaartmaatschappij.

Morgen meld je je gewoon aan de incheck balie op de luchthaven en daar printen ze je boardingpas uit als je dat niet zelf heb gedaan.
(Lees meer...)
9 jaar geleden
paulus811
9 jaar geleden
Antwoord klopt. En als je niet bij elkaar in kunt checken, kun je altijd nog aan een stel vragen om van stoel te wisselen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik denk dat regelen bij Transavia lastig wordt. Maar waarom het niet zelf regelen aan boord?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding