mag vloeistof in n spuitbus dus onder druk mee in t vracht ruim van n vliegtuig ?

bijv. n fles evian aqua"" is n spuitbus, geen verstuiver

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
5.4K

Antwoorden (3)

Ja, dat mag. Je mag ook deodorant in een spuitbus, scheerschuim in een spuitbus, etc. meenemen.
9 jaar geleden
Ligt er wel een beetje aan waar je naar toe gaat. Als je naar Mallorca gaat mag dat niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ook naar Mallorca mag je een spuitbus in je ruimbagage hebben dit mag namelijk altijd
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Daarvoor hebben ze mijn koffer eruit gehaald toen. Maar het kan zijn dat dat inmiddels veranderd is.
Ja dit mag, je mag het zelfs in je handbagage meenemen als de inhoud minder dan 100 ml is en je het een een doorzichtig zakje heb gedaan